4 Şubat 2009 Çarşamba

Franz Ferdinand-Not hot Not hot Not hot

Franz Ferdinand'ı pek sevdiğimi söyleyemem. Bunun nedeni sanırım çıktıkları dönemle alakalı. Evet, "take me out" 2000ler için önemli bir kırılma parçasıdır.Ama sonradan aslında dans rock için çok bir şey katmadıklarını anlamak uzun sürmüyor. Hele ki yeni çıkan albümleri.İlk albümden sonra sürekli düşen bir ivme. Tek şarkılık bir grup olduğunu düşünmüyorum.Sende öyle düşünme okuyucu. Ama geçen The Cure 'un "Hot Hot Hot!" ını dinlerken onlarında "Take me out" u yazarken bolca bu şarkıyı dinlediğini düşünüyorum. Franz Ferdinan dinlemiyorum çünkü sıkıyor beni okuyucu. Şimdi ne mi dinliyorum. Şu an mı? "Siouxsie and the Banshees" den "Spellbound" dinliyorum. Onlarla dans ediyorum ama Franzla edemiyorum düşün artık sen!

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Cannons ya da Paradise Place ile de çok güzel dans ediliyor tavsiye ederim. Spellbound' u J.Marr da çok beğenirmiş bu arada.

Şehirli Derviş dedi ki...

@flashh

J. Marr'ın da sevdiğine sevindim. Kalp kalbe karşı derler...