4 Şubat 2009 Çarşamba

Soul Asylum-Runaway Train-Ruhumuzu çoktan kaybettik

90lar çok güzeldi.Bakkaldan bir şey yürütmenin,atari salonuna gitmenin,sırt çantasına bir şeyler atıp arkadaşlarla bisiklet sürmenin, sevdiklerimize radyodan güzel sözler biriktirmenin,karışık kaset yapmanın, ekmek karnesinin, leblebi tozunun, patlayan sakızın,sulugözün,altın paradan çikolataların ve cinonun, Kurt cobain tişörtlerinin, komşu kızlarının, yırtık botların, balkonda uyumanın, yıldızları seyretmenin,..

Şimdi neredeyse hiç biri yok be dostum. Yalnız değilsin.

http://rapidshare.com/files/193933399/bedavakritik.blogspot.com-soul_asylum_-_Runaway_Train__Album_Version_.mp3.html

Bu şarkı 90larda kaybettiğimiz her şeye gelsin. Soul Aslyum'dan Runaway Train...

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Geçmiş onu anıyorsan, geçmiş değildir. 90'ları dinlemeye devam!

Şehirli Derviş dedi ki...

@flashh

Anmaktan çok arıyorum sanırım.Hala meşgul!Neyse ki yanımda birileri var!

orion dedi ki...

90'ları hiçbir şeye değişmem ama durum bu kadar kötü olduğunu sanmıyorum en azından benim gibi olanları gördükçe yalnız olmadığımı anlıyorum demek ki hala birşey var ve herşey tükenmemiş o yüzden o kadar umutsuzca düşünmeyin

orion dedi ki...

90'lar gibi yoktur olmayacak da gidişat kötü bile olsa en azından 90'ları yaşayabildiğim için kendimi şanslı azınlıktan biri olarak kabul ediyorum ya 90'ları hiç görememiş bir nesilden biri olsaydım.

Şehirli Derviş dedi ki...

@dream
Şanslı azınlık!Epey azaldık.

Adsız dedi ki...

bu runaway train'in mtv'de günde otuz defa çıktığı bir klibi vardı, 90'larla ilgili aklımda en çok kalan görüntülerden biridir. klip te kayıp gençlerin, çokcukların hatta bebeklerin resimleri kayboldukları yılla beraber verilirdi. şarkının dramatik etkisini artırmak için yapılmış akıllıca bir sömürü düşüncesinden başka şey değildi tabii de, yine de içtenlikle etkilenirdim o kayıp çocukları izlerken. hem üzülür hem hayallere dalardım nerde bu çocuklar diye...

Şehirli Derviş dedi ki...

@red or dead
Duygu sömürüsü olması ihtimali olsa bile grup kendi sitesinde orada ki bazı çocukların bulunduğu haberini ilan etmişti.Bu bile şarkıyı sevmeye yeterli sebep.