19 Ekim 2008 Pazar

Hep Çirkin Kadınlara Aşık Olduğumun Belgesi:Rykarda Parasol

Müzik dinleyicileri bazen bazı grupları ve müzisyenleri kendine saklarlar. Kimse ile paylaşmak istemezler. Bununla ilgili bir yazı yazmayı planlıyordum uzun süredir. Yazacağım inşallah. Ama şimdi sizinle birini paylaşacağım.Paylaşmak istemediğim biriydi.Çirkin sevgilimdi. Ama daha öncede kısaca ismini zikretmiştim. Size aşık olduğum en çirkin kadınlardan birini tanıtacağım.Zaten ben ne zaman güzel bir kadına aşık oldum ki!(Rykarda Parasol-Our Hearts First Meet-2006)




Woody allen sevdiğim bir filminde (Annie Hall) şöyle bir şey der: "ben küçükken herkes pamuk prensese aşık olurken bende kötü kalpli cadıya aşık oldurdum"


Rykarda Parasol-Rykarda Parasol-Rykarda Parasol-Rykarda Parasol-Rykarda Parasol....


linki kaldırmak zorunda kaldım. (http://www.bust.com mail geldiği için-erken davrananlar şanslı)

önemlinot:Sanırım ilk kez ben kritiğini yazacağım Türk sanal aleminde.Bu aşkın karşılığı olsa gerek:)Hatta google bile ismini pek tanımıyor.Yanlış bir isim yazmışım gibi düzeltmeye çalışıyor.Neyse siz bu kıyağımı unutmayın ha!Kısa bir ara sonra bu albümün kritiği gelecek.

Hiç yorum yok: