30 Temmuz 2008 Çarşamba

Müzisyenler-Gruplar-Dinleyiciler ve Yazanlar İçin Yasal Uyarı

Hem legal hem illegal tüm müzik yayınları tek bir çizgi ile ikiye ayrılmıştır. Biri ya çok mainstream şeylere yönelir biri de tamamen underground şeylere ehemmiyet verir. Hatta bazıları marjinal şeyler dinliyorum dedirtmek için kendini paralar. Burada yazdığım yazılar piyasaya çıkmak isteyen müzisyenler ve gruplar için bence önemli yazılar. Çünkü bu işin iki tarafında olduğum için olayı az çok biliyorum. Bu yüzden yazdıklarıma reel bakmak en iyisi sanırım. Bunun yanında Türkiye’de Türkçe olarak yayın yapan kimi blog yazarları gerçekten güzel bir açılım sağlamaya çalışıyorlar. Sanırım bu istemsiz; tamamen içgüdülerle oluşan bir şey. O kadar çok güzel blog sahibi var ki, çoğunu tanımasam da onlara gerçekten müteşekkirim. Belki de bende bu yüzden hem yerli hem yabancı birçok blog da yazdım. Ve tekrar yazmaya başladım. Bu yüzden zaman zaman çokbilmiş tavırlarımız oluyordur. Ki ben bir de işin müzisyenlik tarafındayım. Bunun içinde takip etmek zorundayım. Eskiden birisi güzel bir şarkı yaptığında o kişi ya da grup kadar sevinirdim. Bu sadece müzik ile ilgili değil. Hayatın her alanında bu geçerli. Çünkü dünyayı döndüren şey bu sevgi. Demagoji yapmaktan çok edebiyat parçalamayı sevdiğimden edebiyatı burada kesiyorum. Size içten yazılarla geri döneceğim; hatta kalın! Beni işverenden çok işçi sayın!

Hiç yorum yok: