30 Temmuz 2008 Çarşamba

El mariachi değil EL CONDOREZ:Rock İçin Yeni Kan Geldi Hanım!

Son zamanlarda dinlediğim ender sağlam gruplardan birisi de EL Condorez. Ne henüz adı bilinen bir grup ne de elle tutulur bir sanı var. Myspace sayfalarında 4 adet şarkıları bir de Rock n Roll Syndrome şarkılarına çektikleri performans klibi. Toplam 5 şarkı yani. Şimdi şöyle bir alıcı gözü ile bakalım. Grupta çok yakışıklı diyeceğimiz bir eleman yok. Zaten topu topu 3 kişiler. Manc’lılar üstelik. Hani çoğu İngiliz ve Amerikalı grup arasında sound’ları ile fark ediliyorlar. Çok iyi bir klip ve hafif imaj ile piyasada sağlam bir yer tutabilirler. Çok iyi bir bar grubu görüntüleri var ama Rock star olabilecek pek nitelikleri yok. Zaten onlara bir tavsiye de bulundum. Ama onlar sadece şarkılarınız çok güzel kısmını hanelerine yazmışlar. Hatta Jeff Buckley ölmedi sizin grupta vokal yapıyor değil mi? Yemeyin beni dedim. Nothing Is Real zaten So real ile kan kardeş felan dedim. Eleştiriye ve açıklığa pek gelemiyorlarmış, onu anladım. Ama klasik rock severim diyorsanız, Jeff Buckley içinizde yer etmişse, Gibson gitar tonları sizi hep cezp etmişse bu grubu kesin dinleyin. Cream ile Led Zeppelin arası bir sound işte. Ben çok sevdim. Herkese armağanım olsun. Yılın önemli gruplarından sayılabilir…

Hiç yorum yok: