23 Nisan 2009 Perşembe

Çürümek

Televizyon kanallarını dolaşıyorum.Tek elimle tütün sarıyorum.İçerde çay kendini demliyor.Pek keyfim yok.O da birikmiş bulaşıklardan olsa gerek.Pete Burns karşıma çıkıyor bir kanalda.Bülent Ersoy'a benziyor gün geçtikçe.Transenksüel biçim bazen ilginç hale gelebiliyor. Hele ki 80lerden bu yana estetik oluyorsanız.Bir kanalda eşcinsellikten bahseden bir program.Man and Wife dı sanırım.Bir kanalda tokatçı Ali Kırca. Bir başka kanalda ülkenin en katakulli gazetecisi Mehmet Ali Birand. Ben A.D.D den katılıyorum diyen çocuğa söz veriyor. Ergenekon diyor. Hakkında hiç bir fikri yok yavşağın. Oraya elindeki metni okumak için çıkmış.O da çağdaş yaşamı destekleyen tribinde. Muhtemelen karı kız için bunca demogojik laf salatası. Ha birde özel bursu kesilmesin diye. Bu arada konuşması biten bir başka kofti solcu yanında ki kıza Deniz Gezmiş edası ile bakıyor. Çıkışta bir şeyler içelim der gibi. Tırnakları çekildi bizimkilerin diyor. Oturunca tırnağını yiyor. O kadar çok kofti solcu görüyorum ki programda olsamda şunlara bir ayar versem diyorum. Sağcı olduğumdan değil. Ama bakıyorumda Alperen ocaklarından gelenler çorak Anadolu çocukları. Söylediklerine ciddiyet veriyorlar.Sağı ile Solu ile kardeşlerimiz öldü diyor.Kendini devrimci sanan bir kız türkan saylan vari bir gülümseme ile onu küçümsüyor.Tam Türk filmlerinde ki kötü kadın profili. Böyle biri ile sevişen bir erkek daha sonra sol eliyle evlenir.Öykü ve Berk'i görüp hafif kıllanıyorum dememe kalmadan gitarını yıllardır görmediği cinsel oraganı gibi kaşıyor.Dışarda mor bir yağmur yağıyor. İçerde hicran yarası.Üstüm başım tütün kokusu. Dedemin teki ben 70lerde halk partisinide gördüm,tarladan patatesleri aldılar,karne ile alıyorduk her şeyi diyor. Herkes Kriz diyor ama konuşmaktan başka bir şey yapmıyor. Televizyonlar millete ayar veriyor. Sanki onlar beynimizi yıllardır sikmemiş gibi. Emil michel cioran bana bakıyor ve çürüyoruz Şehirli Derviş diyor. Herkes Atatürk deyip puan topluyor. Ergenekonu hafife alan orospu çocukları cabası. Canı sıkılan zaten hükümete çatıyor. Hükümet canı sıkılana birde oral seks yapsa herkesin gönlü ferahlayacak.Mizahi algımız one minute olarak çalışıyor. Hiç kimsenin bir şey bildiği yok. Herkes bol konuşup bol sikişmek bol yemek derdinde. İkiyüzlüyüz. Hepimizin toptan amınakoyum.

Hiç yorum yok: