5 Ocak 2009 Pazartesi

Ünal Arslan ve İNS:BU SESSİZLİK

Ünal Arslan ve Müzikal Projesi İNS(Ünal Arslan-Mert Tüzün-Emrah Efendioğlu) zulasında ki şarkıları tek tek ortaya çıkarıyor.

Dünya şampanyalarını patlatırken(özellikle yeni yılda) Filistin'de patlayan bombalar hala pek kimsenin umrunda değil gibi görünüyor diyor Ünal.Bizimde pek umrumuzda değil çünkü en fazla bir şarkı ithaf ediyoruz.Göz göre göre bir ülkenin yok oluşunu izliyoruz.Ve yemek yerken ölen çocukları görüp kanalı değiştiriyoruz.Ne de olsa diğer kanalda "Yemekteyiz".
Bizide bir gün toprak doyuracak farkında bile değiliz!

4 yorum:

Adsız dedi ki...

yazsana be adam
2008 listen hakkaten fantastik bir o kadar da çekici

pospolen dedi ki...

ben de aynı temenniler içindeyim.

liste bünyemde şeker dükkanına giren çocuk hissi yarattı.

Şehirli Derviş dedi ki...

ikinizide seviyorum,gözlerinizden öpüyorum.

Utku dedi ki...

10 sene önce Adana'da tanışmıştık Ünal ile lisede öğrenciydim o zaman. bir haftadır aklıma düştü ulaşmaya çalışıyorum. Myspace vs. hiç bir adres aktif değil. Çok ciddi dert edindim kendime ulaşıp hal hatır sormam gerek. Yok mudur bir yolu. Yanıt yazarsanız doğrudan ulaşır bana. Teşekkürler