30 Kasım 2008 Pazar

The Black Heart Procession-One

Bir ilk albüm ve benim şimdilik son yazım...

9 yorum:

okonudabiproblemiolmayanadam dedi ki...

pardon her şey güzel gidiyordu nereye yahu?

rycarda parasol'un yanında bir yerlerde ise ne hoş ne güzel... dervişin dervişliğe ara verdiği nerede görülmüş?

Adsız dedi ki...

Yolculuk
Bir yolculuğa çıkıyorum Tanrım;Sende geliyorsun
Her şeyi bildiğin gibi;Dönmeyeceğimi de biliyorsun(Ü.A)

Şehirli Derviş dedi ki...

@cehennet

Devrik bir cümle kadar dervişliğe devam edeceğim.Yorumdaki müteşekkir içtenlik için teşekkür ederim.

@Adsız
Gitmek kadar dönmekte yolculuğun bir parçası değil mi?

Adsız dedi ki...

Hala şarkılara yorum yapıyorsan zaten gitmemişsin demektir.
Artık şiir yazmıyorsan hiç dönmemişsin demektir.

Şehirli Derviş dedi ki...

@Adsız

İnsan gitmediği bir yere geri dönebilir mi?

Bellamy. dedi ki...

black heart procession da ne güzel gruptur ya. bekliyoruz yeni yazılarını..

Adsız dedi ki...

...özlemek...

okonudabiproblemiolmayanadam dedi ki...

yeri gekmişken ya da gelmiş veya gelmemiş gözetmeksizin br eleştiri de bizden gelsin; blogunuz çok hoş yazılar samimi ve güzel ama gel gelelim bu tema olmamış zemin rengi güzel fakat diğer (isimleri herneyse) gadgetlerin yeri iyi değil bence klasik blog düzeni daha iyi ya da benim gözüm öyle alışmış... saygılar efenim, takipteyiz...

Şehirli Derviş dedi ki...

@cehennet

Hiç uzatmadan haklısınız diyorum.Bloga bir el atıyorum.