29 Ekim 2008 Çarşamba

Kath Bloom-Aşk Teorik olarak bir Terördür



Ethan hawke bana benziyormuş.Külliyen yalan!Belkide bunun sebebi ara sıra yolda yürürken sağa sola bakıp "Come Here" ı mırıldanmamla alakalı olabilir.Kath Bloom'un çok güzel bir şarkısı. Belkide en iyi şarkısı. Bence bununda önemi yok. Bu şarkıyı her mırıldanmamda yürüdüğüm her caddede ki kızların beni kestiğini ve bana doğru geldiklerini düşünüyorum.Sonuçta gelenler oldu-gidenler oldu-bu sonsuz bir döngü-başlangıçtan sonu görmek zor-hele ki konu aşk ise...


Kath Bloom yeni albüm çıkarmış.Mütevazi bir folk şarkıcısı.Hep uzakta duruyor. Ancak siz ona gitmek isterseniz bir buluşma olacağa benziyor. Albümleri pek bulunmadığından yeni albümün linkini vermek bana düşüyor.





2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben sadece benim sık web sayfası ekledi. Senin mesaj okuma gibi. Teşekkürler!

Adsız dedi ki...

ve kalp krizi için ilk yardım ararken Yazınızı benim için çok ilginç görünüyor Merhaba, Google üzerinden blogunuza bulundu.