13 Eylül 2008 Cumartesi

CALLA-FEAR OF FİREFLİES

Kısa aralarla geri geliyorum. Ve sizden gelen 3-5 mailin ortak noktası da mp3 paylaşımı yapmam için yapılan ısrar.Bunun yanında yeni grup beklentilerini dile getirenler de var. Yazılarımı okuyan-ilgilenenlere teşekkürler.Elimden geleni yapıyorum. Gittim-geldim ve eli boş gelmedim. Daha önce kritiğini yazdığım(önce ki kritiği okumak için) CALLA'nın bir şarkısını sizlerle paylaşacağım:Fear of Fireflies.




Outside before you
Who's left to step to?
Follow me back through
Should be, could be you

My fear of fire back cover me
Steal sure fire over me
Sea of fireflies
Hover in the dark
Following tracers
Scattering apart
Following me

Black cat, firecrack, shoot
Could be, should be you

My fear of fire back cover me
Steal sure fire over me
Sea of fireflies
Hover in the dark
Following tracers
Scattering apart
Following me

Hiç yorum yok: