17 Ağustos 2008 Pazar

Müzik Kütüphanenize Yer Açın Ya da Yeni bir Klasör:The Library

Yeni bir grup keşfettim ama nereden okudum ne zaman not ettim hiç bilmiyorum.Sonuç olarak bizde linklerin tevafuğu sonucunda oradan oraya dolanıp yine size geliyoruz.Sizlerle böyle güzellikleri paylaşıyoruz.Edebiyatı kesip gruba geçelim.Grubun adı The Library ve gerisini http://www.myspace.com/thelibrary adresinden siz öğrenin. Garip olan ektilendikleri kişilere Ghostface Killah ve Jonny greenwood'un resimlerini koymaları.Yani hep böyledir zaten. Sizin sevdiğiniz bir grup ya da müzisyen sizin hiç sevmeyeceğiniz kişilerden etkilenmiş olabilir durumu her zaman garip sonuçlara gebe olabiliyor. Misal sevdiğim grupların etkilendikleri çoğu grubu sevmem ben. Mesela bir arkadaşım Yeah Yeah Yeahs'i çok severdi ama Nirvana'dan nefret ederdi.Eeee bunda ne var derseniz Nick Zinner'ın en sevdiği gruplardan birinin Nirvana olduğunu size fısıldarım.Bunlar garip şeyler!Konumuza geri dönersek ben grubu sevdim.Tek sorun sarı saçlı solistleri.Dominic Purcell aklıma geldi solisti görünce. Bildiğin yontulmamış kas yığını! Ama sesi hoş Allah için. En son bir The Gadsdens grubunda bu kadar hoş bir vibrato görmüştük.Şarkıları güzel bir grup. Bu elemanda bam telimizi sarsma sıralamasında iyi yere gelebilir kim bilir ileriki günlerde. Belki tek sorunu Maroon 5 grubunun solistini de anımsatması. Hafif burnu tıkalı-cool vokal tarzı var ya ondan.Bu kadar sorun kadı kızında da olur be Dervişş!Deyin ve Dinleyin.http://www.thelibrarywilleatyourprivates.com/music.html demoları ücretsiz. Doctor ile başlayın ki sizi tedavi etmeye imkanları olsun.
Önemsiz Not:Ghost nasıl bir şarkıdır öyle-Hele Audio Testimony-Hele Hands-Hele Robot-Doctor---------
Bir tane daha Önemsiz Not: Şarkılarının isimlerini albüm için biraz daha çekici kılmak için değiştirmişler sanırım."no mercy, only violence." gibi. You don't need doctor, sugar gibi...

Hiç yorum yok: