27 Temmuz 2008 Pazar

Gelecek Kritik Programı



İlk gün için hızlı bir başlangıç oldu.Biraz paslanmış gibi hissettim kendimi yazarken.Farklı şeyler hakkında yazıyordum hatta başka yerli/yabancı müzik bloglarında yorumda bulunuyordum.Bir yere türkçe yazalım-yerimiz yurdumuz belli olsun dedik.Ama bu günlük bu kadar. Yemek yemem lazım. İlerde muhtemelen şunları yazacağım:

"The Last Shadow Puppets-Amy Winehouse-Glasvegas-Coldplay-The Rascals-The Verve-Joe Lean & The Jing Jang Jong-The Gadsdens-Black Kids-THE BOGGS-Mumford and Sons-The Courteeners-İnterpol-Valenteen-Ray LaMontagne-The Dodos-Cut Copy-The Devastations-The Fratellis-liam finn-Tilly and the Wall-Fleet Foxes-4 hero-Get Well Soon-Sam Sallon-CALLA...


Hatta birileri üstteki grup/kişilerden meşhur olanların haricindekilerle ilgili kritik yazıp yollarsa makbule geçer/hiç şakası yok yayınlarım. Zaten üstte ki bazı gruplar kevgire çevrildi.Bazıları baş tacı edildi/ediliyor. Bende ne yazacağımı bilmiyorum. Bekleyip göreceğiz.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hayatımda en sevdiğim insan bıraktı beni o dakikadan beri zaman öldürüyorum sadace

Şehirli Derviş dedi ki...

Bu bir fırsat Tacim.Bunu iyi değerlendir.Ama en az hasarla.Sonra güzelleşeceksin.Ölsende gam yemeyeceksin.