7 Haziran 2012 Perşembe

Redd VS Linkin Park ve Bazen hayat sade olmayı gerektirir


Redd'in yeni albümü "Hayat Kaçık Bir Uykudur" çıkalı 1 ayı aşkın zaman oldu. İlk albümü şöyle hızlı bir şekilde dinledim. (hemen kötü bir şeyler yazmamak için ya da demlenmesi için) Umarım yakın bir zamanda bu albüm hakkında bir kritik yazacak zaman bulabilirim. İlk klip parçaları ise " Yavaş Yavaş Yavaş" olmuş. Bence yanlış bir seçim olmuş ama tabi ki bir bildikleri vardır. Klip  ve şarkı bana hafiften Linkin Park'ın "what i've done" ını hatırlattı. (Ağaç ,orman, yok oluş ,yeniden doğuş teması Maskott grubunun Nadas parçasında da vardı. Ki onun benzeri biraz da "Radiohead" in "there there" klibi gibi) Albüm ise ne yazık ki benden geçer not alamadı ilk dinleyişimde. 2012 çıkışlı bu albüm bana kısaca şöyle geldi: " Anlatmak istediği bir konu varken çok fazla mesaj kaygısı güden bir film gibi " . Çok fazla şey anlatmaya çalışan bu Redd albümü "Hayat Kaçık Bir Uykudur" gibi iddialı bir isme sahip olması bile sadelikten ne kadar uzak olduğunun göstergesi gibi. Belki albümün en güzel parçası diyebileceğim " Aşık Oldum Celladıma " nın güzelliği ise bana İsmet Özel'in "celladıma gülümserken" den yadigar bir anı olabilir.


Hiç yorum yok: