11 Ocak 2012 Çarşamba

Bir Hüsker Dü be Kardeşim- Punk'ın arka bahçesindeki çocuklar


Bu gün resmen kulağımdan kan geldi Hüsker Dü'yü hatırlayabilmek için. Dilimin ucuna adı geldi geldi gitti. Allah'a şükür sonunda hatırladım Dü mü çü kü derken buldum arşivimden. Hardcore punk diyorlar ama bence indie punk daha iyi bira tanım olabilir yaptıkları müziğin ruhu itibari ile. Yukarıda ki "These important years" adlı parçalarını 2012 de Kpss'ye girecek tüm arkadaşlara ithaf ediyorum unutmadan.


Hüsker Dü (Greg Norton amcamızın bıyıkları yakıyor)
Ve sevdiğim albümleri ki (gariptir ben punk dinlerim oh yeah baby diyenler bile gruptan habersiz olabiliyor ülkemde) "METAL CİRCUS" gerçekten derler ya arşivde olması gerekenlerden. Ki içinde  "Diane" diye bir parça var ki ben yıllarca "Dayan" dayan diye söyledim durdum. Birde Therapy? coverı mevcuttur ve en alttadır. Gönül ister ki burada paylaştığım her şarkı her albümün linkini vereyim ama bulursunuz diye vermiyorum. Emek yemek olayı birazda. Ama maile istek varsa yollayın temiz peçete ile. Haydi bakalım  yalnız ve güzel ülkemin punkçıları Hüsker Dü zamanı!


Hüsker Dü-METAL CİRCUS






Hiç yorum yok: