16 Ocak 2012 Pazartesi

Anna Calvi & Jai Paul & Daley & Wretch 32 & Josh Kumra & Jamie Woon & Clare Maguire & Esben and the Witch

2011 de dikkatimi çeken grup ya da müzisyenleri yazmıştım. Bu listede ona ek olabilir. Aralarında gerçekten güzel örnekler var. Dinlemenize salık veririm.

Anna Calvi

Nick cave kadın olsaydı ne olurdu diyenler için (biraz abarttım ama olsun ) : Anna Calvi 



Jai Paul 
Bir sen eksiktin Jai Paul. Arızalı bir sample arsızı daha...





Daley

Ben buna Justin'in light versiyonu diyorum. justin bieber değil justin timberlake jr. anlamında... 
Underrated  justin timberlake jr. 


Wretch 32

Bu parçada Wretch 32'ye eşlik eden Josh Kumra sanki  John Legend hissiyatı vermiş parçaya.




Nero
dubstepciler yaşadı. Fena sayılmazlar ama benim kafa kaldırmıyor genelde bu türü.



Jamie Woon

james blake gibi gizemli ama ona göre daha ritmik ve akılda kalıcı. R&B,soul ve post-dubstep (james blake,the xx gibi kişilerin soluk verdiği yeni akım) harmanından yeni bir mahsül.Ben çok beğendim. 83'lü bir kardeşimiz kendisi.Post dubstep için fazlası ise  şurada : http://www.spin.com/articles/listen-10-post-dubstep-artists-who-matter



Clare Maguire

Bana katy perry'nin daha hüzünlü bir versiyonu gibi geldi.Bir Clare bir de Lana del ray. Ağlamayanı döveceğiz der gibi şarkı söylemek şu sıralar moda sanırım.Ayrıca bu sıralar slowcore parçaların ritmini arttırıp daha dinlenir melankolik şarkılar üretme sürecine girdik hayırlı uğurlu olsun.



Esben and the Witch
Ne desem bilemiyorum . Dikkat çekmek istiyoruz demeye çalışan bir klip. Üstüne light "Shoegaze" ve ağlak vokal. Pitchfork ve Nme versin gazı. Sonuç olarak yarın öbür gün unutacağımız acılı bir  grup daha. My Bloody Valentine'den "Sometimes" dinleyerek büyümüşler belli.





Hiç yorum yok: