14 Kasım 2011 Pazartesi

Bir Neil young coverı olarak Redlight King Old man yorumu


Açıkçası sevgili arkadaşım Mert bana Redlight King diye mesaj atana kadar gruptan haberdar değildim.Western hissiyatı veren folk müzğini ikimizde seviyoruz ki ben country'e kayan tüm müziklere ise mesafeli yaklaşıyorum. İşin özü şu ki Redlight King'den Old man'i dinleyince ilkin fark etmedim ama sonrasında bunun bir Neil Young parçası olduğunu hatırlayıverdim. Birazda üzüldüm bende harbiden Old Man olmuşum. İhtiyarlamışım gerçekten. Artık klasikleri bile unutuyorum. Neil Young'ın bu unutulmaz parçası   
içeriği ve ruhu itibari ile "Yaşlılar her şeye inanırlar, orta yaşlılar her şeyden kuşkulanırlar, gençler de her şeyi bilirler" diyen Oscar Wilde'ı  imliyor sanki.Ayrıca soyismi Young olan bir şarkıcının Old man diye bir şarkı yazması bile başlı başına ironik değil mi!?! 


Bu açıdan şarkıyı coverlayan Redlight King'e sadece gitarlarının slide yapmasından kelli 10 üstünden 3 , bana şarkıyı hatırlatan Mertciğime 10/10 veriyorum.

Neil young-Old man


Redlight King-Old man

Hiç yorum yok: