3 Mart 2009 Salı

Morrissey-Everyday is like sunday-Pazarın gelişi cumartesiden bellidir

"F.U.C.K Blogger DMCA takedown notification"
Evine çiçeklerle gelmiştim.Sen beni beklerken pencerede çarmıha gerilmiştin.Çiçeklerin arka cebimde olması sürpriz anlamına gelir.Orası benim saksım.Sende benim saksağanımsın.İçimde neler yetiştirdiğimi kimse bilmez oysa.Sen benim içimi bilmek istedin mi?

BİLME!
Kahvaltı yapacağız diye sözleştiğimiz bir gün.Çayım demli olsun.Cumartesi annelerinden kalma bir pazar bu gün sanki.Seni göz kapaklarından,diz kapaklarından öpüyorum.Gözlerini bana bir zarf gibi açıyorsun.Bu bizim birbirimizle aşk yapma şeklimiz.Ben senin beni kalp kapakçıklarımdan öpeceğin günü bekledim en çok. Dur bulaşıkları yıkayım dedin sonra. Sonra kedim öldü dedin. Sonrası hep malum.Falan filan kem küm.Çiçekleri vazoya koymayı unutma.Ben gidiyorum.

everyday is like sunday-everyday is silent and grey

'as i became a smith, i used flowers because oscar wilde always used flowers.' -moz (june 1984)

Hiç yorum yok: