6 Mart 2009 Cuma

Hooverphonic-vinegar and salt-CACIK

Erkekleri sevmek kadınları sevmekten daha dürüsttür. Çünkü erkeklerin çoğu egolarının şişirilmesini beklemeden aklından geçeni ağzından çıkarıverir.Kadınlar ise ağzından bir şey kaçırmamak için elinden geleni yaparlar.Götleri şiştikçe kalplerinin biçimi göte dönüşürde farketmezler.
Erkekleri sevmek kadınları sevmekten daha dürüsttür.Çünkü kadınlar film karakterlerinden,kitaplardan ,boktan-böcekten etkilenip hayatlarını bunun üzerine kurabilecek kadar salaktırlar.
Ayol en sevdiğim yazar bana "senden bir şey beklemiyorum" diyen olursa bu işte bir şey vardır demektir diye tembihlemişti.Evet, mesela ben cuma namazından çıktıktan sonra hoşlandığım kadını nasıl bacak omza yapsam diye düşündüm.Çok daha fazla şey düşündüm ama fantazilerimi başka bir zaman paylaşayım!Erkekler böyle iken kadınlar çok saftır evet.
Oysa birinden bir şey beklememek zaten ondan beklenebilecek standart hallerin hepsini yaşadığı anlamına gelir.
Eğer bir kadın bir erkekten zarar göreceğini düşünüyorsa onun her söylediği lafı bile çok inceler.Hatta ince eler sık dokur.
Erkekleri sevmek kadınları sevmekten daha dürüsttür.Çünkü bekledikleri iki göğüs,bir vajina,birde selilütlü kalçadır en kötü niyetle.
Ama kadın bir çok şey bekler.Oysa hiç aynaya bakmaz.
Çünkü dev aynalarından boy aynalarına bakmaya vakitleri yoktur.
Gerçeği göremezler pek.
Sayın okuyucu ben çok kadın tanıdım.Çok erkek sevdim.
Şunu bilmeni isterim ki bazı erkekler hıyarsa bazı kadınlardan ancak cacık olur.
Ama bazı erkekler hep vardır, bazı kadınlar hiç yoktur.
Ve bazı erkeklerin diğer erkeklerle aynı olduğu anlar vardır.
Nedeni bazı kadınlardır.
Nedeni "sikerimböyleaşkınızdırabını" dedikleri andır.
Pardon salataya tuz ve sirke alır mıydın!?!

I...like the things that you hate
And you...hate the things that I like
But it hurts
Honestys your church
But sometimes
Its better to lie
I...am the vinegar and salt
And you...are the oil that dissolves
My frustration
Honestys limitation
But sometimes
Its better to lie
I am the vinegar and salt
And you are the oil that dissolves my frustrations

Limitations
But sometimes...
I dont dare to ask why

http://rapidshare.com/files/206004243/02_HOOVERPHONIC_-_VINEGAR_AND_SALT.mp3.html

Hiç yorum yok: