20 Şubat 2009 Cuma

hepimiz birbirimize benzeriz

Fark ettiniz mi bilmiyorum ama müzik yazısı yazmak beni baydı.Zaten bloga ışın hızı ile aklıma geleni yazdığım için edebi değer içeren bombastik blog yazıları yazamıyorum.Her blogger'ın bir yazım dili vardır.Ben dilimi mühim işlere saklıyorum.Onlar daha çok zevk veriyor!
Şimdi müzüğübüzüğü bırakın!Ben size bir anımı anlatayım...

Lisedeyken bir arkadaşım saçlarımın bir filmdeki adama benzediğini söyledi.Filmin ismini bilmiyordu lavuk.Ki o zaman okulda görkemli kaybedenler gibi bir imajım vardı.Taraksız saça şekil verme yeteneğim hala lisenin patlatılmış sivilce izli aynalarında gizli kaldı.O zamanlarda saçları bana benzeyen adamın Jeremy Davies olduğunu öğrendim.Tom Tom'un saçlarına.O zaman benimde ismim Tommy Gun idi.Kimse damarıma basmadıkça bende tetiğine basılmamış bir silah gibiydim.Hem okulda hemde şimdi kurşun kalemleri seviyorum hala.Okul tehlikeli bir yer velhasıl.
Bu günlerde Jeremy Davies ile görüştüm ve aklıma takıldı yüzü.Bu kez ben onu birine benzettim.Ama bulmak epey zamanımı aldı.Bir şey aklımda (takılı)kalınca aklımdan akıncaya kadar zorlarım kendimi.Ve sonunda kime benzettiğimi buldum bu gün.Bir kız arkadaşımın kitaplığında görmüştüm o yüzü.Hem o kızı hem o yüzü unutmam.Onada öyle demiştim çünkü.Eşcinsel ile ibne farklı şeylerdir diye.Jean Genet kimdir?
"Ben bir Fransızım ama tüm kalbimle Filistinlelerin yanındayım, onları savunuyorum. Acaba Filistinliler bu denli bir şiddete maruz kalmasalardı ben onları bu kadar çok sever miydim?"
Unutmadan rafta ki kitabın ismi:Miracle de la rose/GÜLÜN MUCİZESİ

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Im waiting Im waiting Im waiting For you yazını izinsiz kullandım aslında bu yazıyı da almak istiyorum koluna bilegine saglık

Şehirli Derviş dedi ki...

Sağ ol Tacim.Al senin olsun.