8 Ekim 2008 Çarşamba

Syd Matters-Ghost Days-2008



2008'i hayalet haleti ruhiyesi ile yaşamanızı sağlayacak bir albüm:Ghost Days


Eğer 2008 albümlerinden bir Top 10 yapsaydım (yapmayacağımı kim söyledi) bu albümlerden biri kesinlikle "Ghost Days" olurdu. Böyle albümleri dinleyince kendimi yollara atmak istiyorum-yürürken rüyalar görmek istiyorum. Sokaklar film çeksin-insanlar kendini oynasın istiyorum. "Syd Matters" o kadar güzel bir adam ki sesinin güzelliği kalbinden geliyor sanki. İlla ki bir kıyaslama isterseniz "Rufus Wainwright" kadar iyi bir ses ve ondan daha "indie" albümler yapıyor. Misal Rufus kent ozanı ise bu karanlığın prensi gibi tınlıyor. "Ghost Days" tam bir oda albümü benim için. Işıkları kapatın ve albümü açın. Şarkıların ateş böceği gibi ışıldadığını ama sizi karanlığa mıhladığını göreceksiniz.


Albüme dönersek "Everything Else" (bulup buluşturup dinleyin) - "Cloudflakes"...Albümün tamamını yazmam gerekecek."Syd Matters" gelirsek Syd Barrett and Roger Waters karması bir isim.."Syd Matters" takma adı "Jonathan Morali"nin kendi isminden fiyakalı ve çok güzel tınlıyor. İsmini aldığı kişilerin yüzünü kara çıkarmayacak bir albümle 2008 tarihli Ghost Days'i bizlere armağan ediyor. Böyle bir hediyeyi sizlerle paylaşmak benide çok mutlu ediyor.

Not: İlk link 2008 albümü "Ghost Days"den. Diğerleri ilk albümden. Hatta "Hello sunshine" bir "Super Furry Animals" coverı.Ayrıca birde Ane Brun ile birlikte söyledikleri "Little Lights" var.Birde kapağı çok güzel...


Syd Matters-Cloudflakes (amazing-download)





1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ya sen bir tanesin.