4 Eylül 2008 Perşembe

Wreckless Eric ve Ben ve Anneler ve Olmayan Sevgililer ve Yemek dibine tuttu



Ramazan Ayı ilk haftasını dolurmadan ve manevi hissiyatın yüksek olduğu şu günlerde evde iftar için yemek hazırlıyorum.Ayıptır söylemesi geçen Yoğurt çorbası-Patlıcan oturtma-Salata felan ondan sonra ki gün Yaş Fasülye-Mercimek Çorbası-Salata-Biber Dolma yaptım. Bu günde ne yapsam diye düşünürken annem çabucak gelsede şu dertten kurtulsam diye düşündüm.Sonra acaba bir gün bana annemden başka biri yemek yapacak mı diye düşündüm.Çok düşünüyorum biliyorum.Bazen bu büyük sorun oluyor. Eğer başka biri olsa sevgilim-eşim her neyse olsa(her neyse olmasa) bu gün hangi yemeği yapardı gibi fuzuli bir soru takıldı aklıma. İşim bile yok tam anlamı ile kız beni neylesin! Yurtdışı işleri ile uğraşıyorum şu sıralar bir de kpss.(Nasıl bir çelişki değil mi) Belki bu yazıdan sonra bir kaç hafta burada olamam. Yurtdışından kastım İngiltere ya da Amerika ama aradığım kızı bulmak için bu gidişle Tahiti'ye kadar gideceğim:) Önce işimi bulayım sonra güzel bir albüm belki bir kitap ya da film(çok uçtum) yapacağım. İnşallah helal süt emmiş bir kızda bulacağım anne.(buradan duyurulur:)

whole wide world

When I was a young boy
My mama said to me
There's only one girl in the world for you
And she probably lives in Tahiti

I'd go the whole wide world
I'd go the whole wide world
Just to find her

Or maybe she's in the Bahamas
Where the Carribean sea is blue
Weeping in a tropical moonlit night
Because nobody's told her 'bout you

I'd go the whole wide world
I'd go the whole wide world
Just to find her
I'd go the whole wide world
I'd go the whole wide world
Find out where they hide her

Why am I hanging around in the rain out here
Trying to pick up a girl
Why are my eyes filling up with these lonely tears
When there're girls all over the world

Is she lying on a tropical beach somewhere
Underneath the tropical sun
Pining away in a heatwave there
Hoping that I won't be long

I should be lying on that sun-soaked beach with her
Caressing her warm brown skin
And then in a year or maybe not quite
We'll be sharing the same next of kin

I'd go the whole wide world
I'd go the whole wide world
Just to find her
I'd go the whole wide world
I'd go the whole wide world
Find out where they hide her

words and music Eric Goulden / Wreckless Eric (Zomba Music)



Önemli Not:Stranger than fiction filmi ile yeniden bize kendini hatırlatmış hatta hatırlatmakla kalmayıp yeniden gaza getirmiştir "whole wide world". Filmi izleyin-şarkıyı dinleyin-Umarım herkes sevdiğini bulur şu Ramazan Ayının yüzü suyu hürmetine...

3 yorum:

dadagu dedi ki...

tam da "wreckless eric de nereden çıktı?" diyecektim...çok eski zamanlar...her gün "yeni ne çıkacak " diye beklemek ve muhakkak beklentilerin az çok karşılığının olması. en azından bu açıdan hoş bir dönemdi denilebilir.

Şehirli Derviş dedi ki...

yenilerde eskilerin iz düşümü-kıç düşümü-kuruk sokumu vs... diye gider. Eskiler ara sıra ilaç gibi gider.Haksız mıyım?

dadagu dedi ki...

evet, haklısın, üstelik bu "ara sıra" nın hangi sıra ve "eski"nin hangi eski olduğu da kişiye zamana şuna buna göre pek bir değişkendir. o nedenle eskilere ayrı bir sempatim var. (bazı eskiler dinlerken hiç "eski" gibi gelmiyor,sanırım apayrı bir topic konusudur.