1 Eylül 2008 Pazartesi

4.13 lük bir Deprem:The Cure



The Cure yeni bir albümle ya da duble bir albümle geliyor.Detaylara bakmadım tam olarak bilmiyorum.Ama ne olursa olsun The Cure ile daha doğrusu Robert Smith ile kesişen bir çocukluk dönemim olduğunu düşünürüm çoğu zaman. Bunun getirisi yok. Götürüsü çok. Goth akımının bence en önemli grubu The Cure'dür. Ne kadar Goth akımı ilk kez Joy Division grubunun menejeri zikr etmiş olsada bu tanıma en uygun profil The Cure'da beden bulmuş bana göre. Goth akımı ile ilgili kısa bir bilgi Sandman'in şu an ismini hatırlamadığım bir serisinin ön sözünde bahsediliyordu.[ilgilenenler için] Bunun dışında zaten Robert Smith'in izdüşümü değil mi Sandman! Albümü aşırı bir heyecanla beklemiyorum. Ama ilk ortaya çıkan şarkılarından biri the only one sanki "The Only Ones" grubundan alınmış bir ilham ile yazılmış gibi. Hani The Cure "The Only Ones" ın Another Girl Another Planet şarkısını coverlamıştı ya.Belki yeni kayıtlarından birazda echo & the bunnymen tadı aldım. Ayrıca doğu ezgilerini kullanmayı ve müziğine bunu güzel kaynaştırmayı bilen bir grup The Cure. Bu açıdanda bizden biri olarak görüyorum.SLEEP WHEN I'M DEAD güzel bir şarkı. Özellikle gitar soundu hoşuma gitti diyebilirim.Ama nakaratı bir yerden tanıyorum-yine çıkaramadım-hafıza çöplüğümden olsa gerek.The perfect boy adlı yeni şarkıları da eski günleri anar nitelikte.Without you da öyle bir şarkı.4.13 dream adını taşıyacak 13. stüdyo albümü 13 ekim de çıkacak sanırım. Her şeye rağmen ortalamanın üzerinde bir albüm bizi bekliyor gibi görünüyor..

Hiç yorum yok: