27 Temmuz 2008 Pazar

Güzel bir albüm Beck-lemiyordum zaten: Modern Guilt



Müzisyen:Beck
Müzik Janrı (türü):İndie-Ortaya Karışık-Rock
Nereli: İngiltere
İlk albüm çıkış tarihi:1994


90lar ve öncesinde ki gibi tek bir tarza bağlı kalmak artık mazide kaldı. Herkes albüm yaparken içine Allah ne verdiyse koyma gayretinde. Beck oldum olası böyleydi.Denemeyi seven bir ağa beyimiz. Bu kötü bir şey değil ama bir yere odaklanmanın da kendine göre avantajları var. Albümü baştan sona dinlemedim. Çünkü gerek görmedim. Bilirsiniz bir kitabın ilk sayfasından ya da bir filmin fragmanından sizi nelerin beklediğini anlarsınız ya, durum aynen o. Beck sıradan bir albüm yapmış. Bu albümü bir başkası yapsaydı belki daha güzel görünürdü gözüme. Albüm kendisi ile bağ kurmamı engelliyor zaten. Sanırım bu çok seslilik ve çok tarzlılık olayının yan etkileri! Ben hala Beck’in Thom yorke ile düeti I'm Set Free ile Everybody's Gotta Learn Sometimes coverını severek dinliyorum. Canı sağ olsun Beck’in. Bir daha ki albüme kadar ömrümüz yeterse bekleriz biz onu.

Hiç yorum yok: